A tárlat kurátorainak vezetésével évekig zajlott az a csapatmunka, melyben az installációk tervezőjeként vettem részt. A számtalan bemutatásra szánt tartalmi elemet három fő téma köré csoportosítva öntöttük formába. A barokk palota építészeti értékeinek megszemélyesített tanúja az a bolond figura lett, akinek az ábrázolása a rekonstrukciós munkálatok során került elő.
A palota története szorosan összefonódik egykori tulajdonosának és lakójának, Padányi Biró Márton püspöknek az életével és tevékenységével. A tehetséges egyházfi felívelő, majd derékba törő karrierjének történetét, valamint a sümegi plébániatemplom megszületésének körülményeit mutatja be a kiállítás második rétege.
Végezetül annak a barokknak és rokokónak az eszmeiségét és eszköztárát igyekeztünk minél szemléletesebben megjeleníteni, amely átfogó korstílusként meghatározója volt a 17-18. századnak. A lenyűgöző látványosságok, illuzionisztikus ábrázolásmódok iránti lelkesedés közös jellemzője a barokk korban, illetve a napjainkban élő embereknek, azzal a különbséggel, hogy régen ezek megteremtésére és élvezésére a mostaninál sokkal korlátozottabb lehetőség volt.
Az installációk és kiegészítő belsőépítészeti elemek tervezésekor a tartalmi és arculati szempontokon túl tekintettel kellett lenni az üzemeltetés, valamint a műtárgyvédelem részéről támasztott követelményekre is. Öröm és büszkeség a számomra, hogy részese lehettem ennek a csapatmunkának, melyet e szakmai kitűntetéssel díjaztak. Mennyei ügyek című állandó kiállítás